Warto ponadto podkreślić, że w świetle ostatnich badań nad siłą oddziaływania poszczególnych form przekazu, materiały łączące w sobie elementy obrazu i dźwięku - jako angażujące o wiele większą ilość bodźców u ich odbiorców - oddziałują zdecydowanie silniej, aniżeli te formy przekazu, które bazują na oddziaływaniu jedynie na jeden zmysł (wzrok, słuch). Reklama audiowizualna przynieść może więc o wiele bardziej wymierne efekty nie tylko z uwagi na poszerzony zakres jej odbiorców, ale także z powodu zwiększonej siły perswazji wśród konsumentów oraz kontrahentów zainteresowanych skorzystaniem ze świadczonych przez nas usług lub zakupem oferowanych przez nas towarów.
Spot reklamowy YouTube
Podejmując prace nad własnym spotem reklamowym YouTube należy zastanowić się, czy warto przygotowywać go samodzielnie, czy też lepiej będzie zlecić jego wykonanie specjalizującym się w tego rodzaju realizacjach podmiotom, które dysponują odpowiednim sprzętem służącym rejestracji obrazu i dźwięku, a także sprawdzoną ekipą filmową, która posiadać będzie wymagane doświadczenie przy tego rodzaju realizacjach. Podjęcie samodzielnych prac nad spotem reklamowym wiązać się będzie z szeregiem dodatkowych czynności, którym poświęcić będzie trzeba znaczne ilości czasu. Dla niektórych z nich, takich jak obróbka dźwięku i obrazu, czy nawet prawidłowe kadrowanie materiału filmowego, wymagane będzie też chociażby tylko szczątkowe doświadczenie w produkcji filmowej, a także umiejętności z zakresu obsługi programów do obróbki wideo. W wielu przypadkach może okazać się, że w przeliczeniu na ilość pracy, bardziej opłacalnym będzie powierzenie prac podmiotowi zewnętrznemu. Warto pamiętać także, że osoba, której powierzymy wykonanie materiału audiowizualnego odpowiedzialna będzie przed nami za jego prawidłowe wykonanie oraz użycie do produkcji materiałów (dźwiękowych i filmowych), do których uzyska wcześniej majątkowe prawa autorskie i którymi będzie mogła dysponować na określonych polach eksploatacji. Pozwoli to nam uniknąć niektórych z mogących się pojawić przy emisji spotu problemów prawnych, związanych z potencjalnym naruszeniem twórczej pracy innych podmiotów.
Zobacz jakie projekty wykonała ekipa KrótkieFormy.pl